Følgere

Populære innlegg

tirsdag 14. februar 2012

Hvem er jeg nå - 63 år gammel?

Ingen forteller meg lengre hvem jeg skal være og hvem jeg er. Staten vil ikke jeg skal finne det ut oG har brukt både Regjeringsadvokaten og misbrukt domstolen for at jeg IKKE skal få frem fakta om dette.

I følge statens fødselsattest fødte ekteparet Johanssen en sønn på et sykehus i Landsberg, Tyskland, mens de selv forberedte bryllup i Sarpsborg og ikke ante noe om denne fødselen. Leif Joanssen visste ikke at han var far etter barneloven mens han levde. Staten gadd ikke informere ham om at han ikke var ansett i Norge som adoptivfar. Elisabeth Johanssen ble informert av om hva staten hadde gjort i hemmelighet da hun var 51 år gammel, og ble dypt såret og skuffet over slik respektløs opptreden fra statens side da hun ble kjent med dette 86 år gammel.

At staten gir blaffen i adopterte og barn som den vil skal adopteres, er intet nytt etter 1945 for de som er litt innvidd eller vet litt om adopsjon. Jeg leste meg opp på dette før jeg konfirmerte meg. Kunnskap er makt, også når det kommer til adopsjon - med unntak av statsmakten som nøyer seg med makt og politisk bestemt maktbruk. En del politikkere opptrer dessverre også slik.

Nå må jeg bruke resten av livet, helsa og mine penger på få rede på hvem jeg er, var og fikk livet av. Kanskje også få vite hvorfor jeg ble født og hvilket liv mine foreldre egentlig ønsket og ville for meg. Tidligere forsøk i yngre alder, førte bare til løgner og bedrageri.

I lange tider må jeg tråle kilder i Tyskland og Polen. Eksisterte en Katarina Reise født 1932 i Schlesien et sted? Fødte hun en gutt og en jente som virkelig havnet i Norge mot hennes ønske, vilje og samtykke? Er jeg denne gutten?

Kan noen forklare meg hvordan jeg skal dokumentere et slikt morskap med den norske stats falske fødselsattest og derigjennom legitmasjoner som utelukker enhver tilknytning til noen Katarine Reise? Innsynretten og personvernet respekteres mer i Tyskland enn i Norge, fikk jeg erfare i Landsbaerg 2008, hvor jeg angivelig var født da jeg fulgte departementets krav om å be om en ny tysk fødselsattest der, siden den norske stat hadde beslaglagt den originsale i 1955 og ville ikke utlevere den til meg da jeg ikke fant den i adopsjonsmappa mi.

Jeg er så trøtt av drittsekkene og idiotene i statens adopsjonregime!Tar seg godt betalt for fucke opp livet til voksenblitte adopterte, eer det eneste de synes å kunne og ville.

Det er ikke bare hvem jeg er, som er målet, men også avdekke hvem disse statsbyråkratene er, men da må jeg først finne ut sannheten om meg sel, for å kunne presentere sannheten til de anonymiserte "drittsekkene og idiotene". Det gir motivasjon, styrke, livslyst og pågangsmot for denne gamle adopterte.

Mitt motto isiden jeg ble en ung voksen mann har alltid vært: "Den som kødder med meg eller mine, river jeg kødden av." Etter det jeg vet så er de anonymt omtalte statansatte i hovedsak ikke utstyrt med noe som kan rives i.
Den som kan litt tysk, vet hva "reise" betyr. Hartmut Ernst Kurt REISE har kanskje bevisekig eksistert - tross den norske stats utslettelse og vernichtung.

SCHEISSE.


N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar