Følgere

Populære innlegg

lørdag 6. august 2011

Barne- og adopsjonshandlere i Norge mot sin slutt?

Et lite ærefylt yrke bør gå mot sin slutt

Fokuset mot det famøse barne- og adopsjonsmarkedet AP-regjeringen slapp løs i Norge 1976 med Adopsjonsforum i spissen, ser ut til å gå mot en ønsket slutt. Hvor mange stjålne eller bortførte "adopterte" det er i Norge, har ingen norsk regjering ville skulle avsløres. Ikke den "fjerde statsmakt" heller.

Seirøse krefter og ansvarlige vestlige stater og regjeringer har tatt sine forpliktelser i stigende grad på alvor. Norges regjerning har valgt å holde hodet dypt stukket i sanden. Ikke uventet med hva norske myndigheter siden 1976 har gjort seg skyldig og medskyldig til.......

Guatemala, Nepal, Etiopia, Kina har i årtier vært værstingene, men også de norske barnehandlernes yndlinger. Spesielt slike i Adopsjonsforum som har brukt mye penger og innsats på å "renvaske" seg selv sammen med statens korrupte barneimportregime.

Jeg drømmer om en dag da man i Norge får vite at Adopsjonsforum legger ned sin lukrative barne- og adopsjonshandelsvirksomhet. En drøm jeg vil gjøre mitt til skal bli oppfyllt så fort som mulig.

Fortsatt god sommer!



En god opplevelse!

Jeg fikk en god og unik opplevelse i Halden for en uke siden. Møtet med en norsk pakistanskfødt nylig norsk anerkjent adoptivfar med Direkte adopsjon av en gutt født, ble en fin trygg opplevelse. Takk til Ejaz Sikander for å latt meg få del av denne unike og viktige adopsjonen.

Tankene gikk til da jeg selv og på samme alder landet i Norge for et liv som adoptert her........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar